Nieuws

Nieuws

Blog: poging tot klant worden

Wel eens van het kastje naar de muur gestuurd? Ongetwijfeld. Ik zeker. Lees mijn blog op https://messagelab.nl/poging-tot-klant-worden-van-het-ad/

Woordvoerders zijn er in vele gedaantes. Die van de Persgroep zijn erg vriendelijk. Relaas van een poging tot klant worden van het AD editie Rotterdam. “Het is vrijdagmiddag hè, ik denk dat ze allemaal op een terrasje zitten.”
Juli 2017


Aan het werk voor Any Image

FaberCommunicatie gaat voor Any Image aan de slag. Any Image is een snelgroeiende start-up die geprinte en ingelijste beelden aan consumenten aanbiedt via resellers in heel Europa. FaberCommunicatie gaat Any Image helpen op verschillende gebieden, onder andere met het opzetten en implementeren van een verkoopstrategie richting professionele partijen. 
Mei 2017


7 Vuistregels voor Eerlijk en Menselijk Communiceren

Corporate blur, insiders jargon en communicatie zonder gevoel in plaats van duidelijke taal. Veel organisaties hebben er last van. Maar hoe schrijf je duidelijke taal die raakt? In mijn blog op communicatieonline.nl geef ik 7 tips voor eerlijke en duidelijke communicatie: klik hier
10 April 2017


FaberCommunicatie is online!

Uitroeptekens gebruiken we niet vaak, maar we zijn gewoon beretrots op de nieuwe site. En het werd tijd ook, maar zoals dat gaat: klanten gingen voor. Gelukkig zijn we nu vindbaar voor iedereen.
Maart 2017


In zee met FootScout

FaberCommunicatie gaat aan de slag voor FootScout. FootScout is een nieuwe voetbalgame waarin de virtuele wereld en de werkelijkheid samenkomen. Meer daarvoor volgt binnenkort, wanneer ook de launching partner van deze game wordt bekendgemaakt. Die houden we nog even onder de pet, maar het is een hele grote naam… O ja, we gaan het bedrijf achter de game helpen met een publicitair offensief.
8 Maart 2017


vidaXL kiest voor FaberCommunicatie

vidaXL is een online warenhuis dat in 29 landen opereert. Het bedrijf maakt een onstuimige groei door van meer dan 50% per jaar. Om die groei te kunnen bijbenen wordt in Venlo een distributiecentrum van 400.000m2 gebouwd. vidaXL is een Nederlands bedrijf dat haar naamsbekendheid wil verbeteren. FaberCommunicatie gaat daarbij helpen.
1 Maart 2017

Share by: